Naše služby

1.Nepretržité meranie

2. Analýza v reálnom čase

2. Analýza v reálnom čase

3. Dosahovanie reálnych výsledkov

KONTAKTUJTE MA

1. Nepretržité meranie

Pre dosiahnutie poskytovania vynikajúcich služieb, merajte zákaznícku spokojnosť a zaveďte opatrenia na vylepšenie služieb. Naše riešenie poskytuje analógové a virtuálne zariadenia na zhromažďovanie veľkého množstva relevantnej spätnej väzby na kvalitu poskytovaných služieb

Jednoduché zariadenia typu plug and play umožňujú dosahovať vysokú mieru odozvy Naše riešenie sa prispôsobuje ľubovoľnému prostrediu vďaka našej širokej škále bezdrôtových zariadení:
-Nástenné riešenia
-Pultové riešenia
-Stojanové riešenia
-Kožené puzdrá na platbu

IoT bezdrôtové technológie, vyrobené vo Švajčiarsku  LoRa, SigFox, patentované technológie rádiofrekvenčnej identifikácie, GSM, naše riešenie môže byť nasadené po celom svete bez akejkoľvek IT integrácie.
Systém je vyvinutý a vyrobený vo Švajčiarsku. Konštrukcia "Smiley box" je vode odolná. Batéria je nadimenzovaná na viac ako milión stlačení

Výkonný a bezpečný Naše dátové centrum sleduje najvyššie výkony, bezpečnosť a mieru hlasovania.
Všetky údaje zhromaždené a sú bezpečne uložené v našich vlastných švajčiarskych dátových centrách

Plne integrované virtuálne zariadenia Merajte spokojnosť v každom kontaktnom bode s virtuálnymi riešeniami FeedbackNow, ktoré sú vybavené špecifickými vlastnosťami:
-Virtual Smiley Box pre mobily alebo tablety
-Doplnok služby Outlook
-Smiley riešenie pre help desk and ticketing
-Doplnok aplikácií a webových stánok
Analógové a virtuálne zariadenia sú plne kompatibilné a navzájom prepojené

Riešenie na mieru  Naše zariadenia môžu byť prispôsobené vašim požiadavkám a konsolidácii dát tak, aby zodpovedali vašej organizačnej štruktúre.
Navyše naše vybavenie sa bez problémov integruje do ľubovoľného prostredia. Bezproblémová a nákladovo efektívna implementácia pre Vás a Váš tím.

Aktívna a špecializovaná podpora  Uznávame excelentné služby a tak konajú aj naše tímy po celom svete.
Vďaka skúsenostiam a znalostiam z rôznych oblastí vám pomôžeme využiť maximum z nášho riešenia.
Inštalácia zariadenia, komunikácia so zamestnancami, školenia, ... Ponúkame Vám riešenie "na kľúč".

ANALÝZA V REÁLNOM ČASE

Náš systém poskytuje tie pravé informácie správnej osobe v pravý čas.
Operačné tímy môžu vďaka prístupu k údajom v reálnom čase okamžite reagovať a riešiť vzniknuté problémy a vďaka výkonným analytickým nástrojom vykonať detailnú analýzu výsledkov.

Prijímajte správy priamo do vášho mailboxu s vami zvolenou frekvenciou, naplnené relevantnými analýzami na okamžité použitie.

Sledujte vaše namerané výsledky v reálnom čase priamo na obrazovke vášho počítača, vďaka užívateľsky prívetivého softvéru.

Buďte informovaní a upozornite svoj tím keď dôjde k poklesu spokojnosti, naše upozornenia môžu byť odosielané prostredníctvom e-mailu, TXT správy alebo notifikácie

Konzultujte výsledky v reálnom čase, spravujte si vaše reporty, spustite si pokročilé analýzy a oveľa viac prostredníctvom našej mobilnej aplikácie alebo webovej stránky.

Integrujte vaše dáta jednoducho do vlastného systému pomocou rôznych API-čiek

Využite naše skúsenosti a nechajte náš tím poradiť Vám a dopomôcť tak k zlepšeniu

3. Dosahovanie reálnych výsledkov

Naše riešenie je navrhnuté za účelom získavania spoľahlivých výsledkov, vďaka čomu môžete poskytovať vynikajúce služby dennodenne

Vďaka presnosti zozbieraných dát je možné merať vplyv každej akcie a vylepšenia, čo vám umožní konkrétne zvýšiť úroveň spokojnosti vašich zákazníkov

Komunikáciou výsledkov svojim zamestnancom zvýšite ich prehľad a motiváciu k neustálemu zlepšovaniu, na dosiahnutie a udržanie vynikajúcu kvalitu služieb

Spokojní zákazníci sú lojálnejší, čo vedie k pozitívnym odporúčaniam, vyššiemu podielu na trhu a vyššiemu obratu

Keď dosiahnete skvelé výsledky, osvedčte ich a zverejnite ich svojim zákazníkom

Naša jedinečná metodológia bola vyvinutá s cieľom pomôcť vám dosahovať viditeľné zlepšenia. Neposkytujeme Vám len dáta, ale napomáhame k dosahovaniu reálnych zlepšení.

Jednou z hlavných zložiek spokojnosti zákazníkov s poskytovanou službou je samotný personál. Ten si vyžaduje osobitnú pozornosť. Naše tímy sú pripravené pomôcť vám s identifikovaním vašich vzdelávacích potrieb a s organizovaním tréningových workshopov.